fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!

Første dagen i nytt år! Godt nytt år alle kjære og kjente!

Tenkte jeg ville dele noen bilder med dere fra mitt pyntede nyttårsbord i går.




Jeg brukte en mørk blå duk og en løper i organzalignende stoff med sølvstjerner på tvers over bordet.
Dekket med mitt hvite Bogstadservise og Nora bestikk (fra Hardanger).
Rødvinsglass fra Costa Boda - Chateau. (i tillegg noen vanlige vannglass fra Ikea ;) )
Mørke blå kraftige servietter, hvite kulelys.
Ellers går pynten i hvitt og sølv.



Her har jeg tatt et av hvitvinsglassene mine, fylt med vann og tilsatt blå konditorfarge. Klippet av en hvit azalea fra potteplanten som nå begynner å skrante. Ble en velidg tøff og stilig effekt!


Her sees krystallglasset på en bedre måte.







Laget noen kjappe bordkort i siste liten.
Blå bazzill, hvit bazzil til tag'n. Stanset ut med Spellbinders.
Sølv bokstaver fra MM.


Vi koste oss i går med gode venner på besøk og spiste deilig mat med god drikke.
Fikk tent på fyrverkeribatteriet kl. 12 og var ute i deilige minus 8 grader.
Så da vil jeg igjen få ønske dere et riktig godt nytt år.
Gleder meg til å sette i gang med nye prosjekter og utfordringer!

4 kommentarer:

Mariann (mais) sa...

Å , så nydelig pyntet festbord :)
Stilig med det blå vannet og blomsten. Vi har også Norabestikk, det liker jeg veldig godt. Det er knallfint.
Vi var hos noen venner i går, veldig koselig :)
Vil ønske deg et kreativt og velsignet godt nytt år - 2010 -
Hadde vært koselig og treffes en gang.
Klem fra Mariann

Kristin Langnes sa...

For et utrolig lekkert og delikat bord! Virkelig nydelig.

Ønsker et riktig godt nytt år. Takk for all inspirasjon i 2009, gleder meg til å se hva du lager i det kommende året!

Kari sa...

Så nydelig nyttårsbord!
Så lekre krystallglass du har!
Så smart med blomst i blått vann!
Vårt nyttårsbord var også pyntet i blått, hvitt og sølv,
men jeg er blitt så sløv når det gjelder å få fram kameraet.
Får skjerpe meg i 2010 :-)

mettepip sa...

Utrolig nydelig bord du har pyntet Marianne!
Likte veldig godt det glasset ditt. Er så glad i både blått og hvit azalea. Har også alltid hatt blått og sølv til nyttår.
I år var den hvite duken like fin, så jeg orket rett og slett ikke å skifte, så da ble det hvitt, rødt og sølv istedet;)
klem fra Mette