mandag 11. januar 2010

Januarbonus hos STM

Inne hos STM har de en januarbonus gående.
Oppgaven var å lage noe inspirert av alle de flotte blåfargene vi har.
Jeg er som kjent utrolig glad i blått.
Så i utgangspunktet var ikke det en vanskelig oppgave for meg.

Satt og malte på litt bølgepapp her om dagen og
fant ut jeg skulle bruke dette til noe.

Resultatet ser dere under her.
Dette kortet er vel ikke akkurat typisk meg,
men det er kjempegøy og ikke minst utfordrende å
forsøke å lage noe som jeg ikke vanligvis gjør.

Kan vel nesten kalles freestyle dette kortet her.

Basis er kraftkartong
Bølgepapp malt først med Gesso,
sprayet med Glimmer Mist - coffee shop og så
malt med Pebeo, gloss touch - fresh blue
(en flaske jeg hadde glemt jeg hadde)
Mønsterarket er et gammelt ark fra Dream Street Papers
(i alle fall har jeg hatt det lenge liggende)
Alle blomstene er klippet ut av det samme arket
Blomstene er montert med 3D puter
Bokstaver fra Jenni Bowlin
pompom, scrappers floss
brads

Her har jeg brukt brun tusj og tegnet prikker og streker
klem er malt med den samme blåmalingen som bølgepappen




5 kommentarer:

*marion* sa...

Så mange flotte kort du lager , flink til å bruke farger er du oxo =)

Ellen Karin sa...

Godt nyttår Marianne.
Det var et skikkelig lekent kort, og bakgrunnen din ble jo kjempekul.
Herlig flott og blått.

Takk for at du deltar. :)

mettepip sa...

Så flott kort Marianne! Morsomt å se deg eksperimentere med maling, og så blir det jo så flott. Elsker også blått. Blomstene var så stilige også!
Har noe til deg i bloggen min;)
klem fra
Mette

Lene sa...

Så stilig kort ! Liker alle detaljene du har brukt!

Wenche sa...

Herlig og annerledes kort!!