tirsdag 26. januar 2010

Ny seng - LO til dyrekonkurransen

Jeg har scrappet en LO! Nesten så jeg er litt sjokkert over meg selv :D

Men siden jeg klarte å vinne dyrekonkurransen i januar i fjor (på scrapping.no), var jeg kvalifisert til å delta i den store finalen mellom alle månedsvinnerne.

Oppgaven var å lage en LO med kjæledyrets favoritt. Det kunne være leke, mat, soveplass etc.

Jeg valgte å bruke et bilde av Bamse godt inntullet i den nye sengen han fikk til jul.
Han elsker den rosa og grå sengen og trives veldig godt der inne, rullet sammen som en ball.

Jeg nådde ikke helt opp og fikk en tredjeplass (av 4 som leverte) men jeg er kjempefornøyd altså.
Vil få gratulerer KristinL som gikk seirende ut av dette, med en helt fantastisk LO med Timmys favoritter.

Som sagt så har jeg ikke scrappet en LO på lenge, tror faktisk at sist jeg scrappet en LO var da jeg vant dyrekonkurransen i januar.
Derfor er jeg litt "rusten", i alle fall når det gjelder størrelsen.
Stor forskjell på et lite kort og en side på 30x30.

Funderte lenge på hvordan jeg skulle "angripe" saken, om jeg skulle velge å printe ut et relativt stort bilde, men landet til slutt på et vanlig lite bilde.


Ark er fra Webster's Nature's Storybook.
Jeg har rufset kantene med vann, så brukt edge scraper og så svertet med Distress Ink - vintage photo
Sprayet litt GlimmerMist - sandy beach (måtte teste det litt under der all pynten og bildet er montert, var ikke sikker på hvordan det ville se ut)
Ulike blomster fra Prima og Papirloftet
Bølgepapp m/Glimmermist og svertet
Gammel bokside - krøllet, revet og svertet

Bildet har jeg brukt en pussekloss på rundt kantene.



Halvperler i blomstene.


Bokstavene her er fra Webster's klistrealfa
Blonde fra lokal butikk


Prima Swirl
Klippet ut en bit fra et annet Webster's ark



Her har jeg også klippet ut fra andre Webster's ark,
revet og svertet kanter




Har ringet inn datoen bildet er tatt
Glittertall fra MM



Bokstavene her er foam thickers






6 kommentarer:

Paper Paradise sa...

Fantastic !!!!!! I struggle with large pages, but do want to learn more. Maybe I will try a page again soon. I do prefer working on smaller items though. x

Maria Therese sa...

nydlig lo!

Kristin Langnes sa...

Jeg likte LO'en din utrolig godt. Dette er virkelig farger jeg liker, også alle de lekre detaljene da. Uansett, takk for gratulasjonen og takk for et nydelig finalebidrag!

Malin sa...

Rusten du liksom!! *dåne* Utrolig lekker var LOen!! Flotte detaljer og nydelige farger!!
Klem Malin

Kari sa...

Kjempeherlig LO og helt i din stil! Utrolig mange lekre detaljer! Tok meg litt tid å skjønne hvilke kanter du hadde rufset med vann, men tror jeg er med nå. ;-)

Ha en fin dag!

Mariann (mais) sa...

Rusten sa du? Denne LO'n var bare helt nydelig i fargekombinasjoner, detaljer, oppsettt og valg av skrifttype. Vil gjerne se fler LO'er fra deg, Marianne. Dette kan du!
Klem