torsdag 18. februar 2010

Scrapp ordet #2 - farge

Scrappehusets utfordring - scrapp ordet #2 er FARGE


Så da har jeg gjort "ting Marianne ikke kan" igjen,
dvs. jeg har tegnet og malt litt.
Samt laget min første blomst av mønsterpapir.
(ja..jeg er litt treg)

Jeg er så betatt av turkis og den nye serien - on the Boardwalk fra Graphic45
bare roper på meg (og på sommer)
Turkis og orange er jo helt knall sammen!

Base er hvit bazzill
Den er "behandlet" med maling fra Heidi Swapp - icee
Distress crackle paint - black soot
Streker på kryss og tvers
Sort sverting langs kanten - Memories

Mønsterark er fra Graphic45 og også svertet med sort
JOY er bokstaver fra AdornIt







Blomsten er som sagt hjemmelaget,
rufset og svertet
rullet en orange fjær rundt,
ikke så helt sikker på om det passet
men det var akkurat det jeg følte for der og da :D


6 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Wow, så utrolig kult dette var. Virkelig imponert over allsidigheten din altså!

Renate sa...

For et fyrverkeri av et kort dette er Marianne. DIGGER den lekne og løsslupne stilen din her.

Du er allsidig som få altså og jeg er en stor fan!

Ha en trivelig kveld. Klemmer

Asil sa...

Ooooh! Elsker turkis og oransje sammen! Så stilig!! Og så tøft det ble med alt det svarte! :)

Torill sa...

Så hærlig!!! Fargene er jo helt knall! Digger kombinasjonen, og at du har brukt svart sammen!!! Takk for at du er med på utfordringen altså!!

linn kr/sykepleier sa...

Denne var helt rå på fargebruk. For noen knusegode farger. Helt herlig.

Kjekt at du lot deg inspirere av oppgaven vår. :D

Store og små sa...

Åh, så utrolig kreativt og fresht! Herlig!

Takk for at du lar deg inspirere! :D