torsdag 22. april 2010

KOM - oppgave 1, inspirasjon

Her er mitt bidrag:
Jeg har brukt ark fra den nye serien til BoBunny.
Klippet til kartongen slik at den fikk samme form som mønsterarket.
Klippet ut surfbrettene og flippflopperne
Bildet er fra mønsterarkene til G45
Bånd fra Scrappiness
Blomst fra prima
Klippet ut en bit av oransje bazzill og brukte den i midten på blomsten med litt bling.





Ja, så var endelig Kort-O-Mania i gang inne på scrapping.no.


Her er bildet vi skulle bli inspirert av:

4 kommentarer:

Kari sa...

Herlig bidrag Marianne. Masse flotte detaljer her! Artig form på kortet også, godt å se noe annet enn de vanlige innimellom. :D Selv om de er enklest å pynte da...

Solveig sa...

Så spennende,Marianne!! Kjempeflott ble det! Veldig artig å se hva en kan få ut av en sånn utfordring:o))) Du imponerer stadig vekk med din nytenkning!
Klart jeg skal til Hamar igjen snart! Tusen takk for tips om butikker - tar dem med meg, kan du skjønne:o))) Hamar er en skjønn by - sommeren blir ikke den samme uten!! Skulle gjerne ha fått med meg vårmarkedet, ja. Synd det er så langt å reise!
Ønsker deg en flott kveld.
Klem fra Solveig

Sissen sa...

Dette var skikkelig stilig!

mettepip sa...

Så dette var ditt ja, - hadde en liten mistanke om det ja:)
Veldig stilig kort med mange fine detaljer. Morsom utforming på det også da!
Herlige damer også, - det er sånne badedrakter en skulle hatt vet du;)
klem fra
Mette