lørdag 10. april 2010

Mer fransk

Nytt kort publisert på bloggen til Madame Scrap i dag.

Har fortsatt med det samme stempelet som de foregående, synes det var utrolig nydelig.

Mønsterark fra Au-Delà des Cimes
Den store blomsten under stempelet har jeg delt i to og er fra Green Tara
ellers er blomstene fra Prima
bling fra BG
Nydelige charms - de er skikkelig "eldet" i finishen, love them!
Sommerfuglen er punch fra MS og jeg har montert to oppå hverandre med to sider av samme ark
Tag med bånd/floss
Brads
Blonden har jeg strøket lett over med CatsEye - charcoal. Ark er også svertet med denne.
Brukt tynn sort tusj langs kantene og en liten bit tyll under blomstene.











4 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så herlig kort og herlige farger!
Nydelig pyntet også.
Masse klemmer Anne

Kari sa...

Det bare renner på med lekre kort i bloggen din jo! Herlig! Jeg synes det er så koselig å se så mye liv både i bloggen din og også i selve kortene.

I dette kortet falt jeg pladask for den halve blomsten, tagen, bakgrunnspapiret og de charmsene. Og helheten! Og så flott du har tegnet rundt arket, det må jo ha tatt en evighet, men det ble knallflott!

Ha en fortsatt god helg og kos deg masse!
Klem Kari

Linda S. L sa...

kjempe lekkert! nyyydelige farger og detaljer!

Solveig sa...

Kjempenydelige kort du lager! Likte veldig godt dette med de turkise detaljene - du er så oppfinnsom og flink til å variere:o)
Ønsker deg en flott uke, min venn.
Klem fra Solveig