onsdag 9. juni 2010

Bursdagsbarnet befaler - TJSC

Asil hos TJSC hadde bursdag for en liten stund siden og hun befaler at det skal lages et kort i brunt og hvitt som hovedfarger.
Jeg hadde egentlig ikke tid til å få laget noe til den utfordringen men så har jeg vært litt stor i munnen inne på CASAkreativ da, og "spammet" litt i TJSC-tråden og da var straffen at jeg måtte delta her, ellers ville ikke Asil være noe grei å ha med å gjøre. Den tanken om å ha henne over hodet mitt resten av livet var ganske skremmende så da fikk jeg hurtiglaget et kort på morgenkvisten her.

Arket med bilen er fra Paperloft (begge sider) - grandmas house, samt det prikkete er fra Inkido
Teksttag er fra utklippsarket til Gudrun Loennecken
Litt hamp og brunt bånd
Hvit knapp med brun hyssing
Hvite og brune brads.
En liten bit av Tim Holtz filmstripe"bånd"










3 kommentarer:

Jeanette Cecilie sa...

Oioi, for et tøft kort!!! :))
Så mye fint du har i bloggen din da :)

~Isabell~ sa...

knall tøft kort, digger de revne detaljene dine,

takk for ditt bidrag=)

Asil sa...

Mu ha ha ha! Så glad for at jeg klarte å skremme deg tilbake til papirbordet! For se så flott kort du har laget da! Jeg er så svak for monokromatiske kort, og dette er jo bare knalltøft!!

Takk for at du deltar! :)