fredag 2. juli 2010

KOM #11 - gult (er kult)





Da er vi tilbake etter en aldeles herlig og intens "Norges-turné".
Opplevd Norge på sitt beste med fantastiske fossefall, høye fjell, vakre fjorder og dype daler. Kommer tilbake med bilder fra vår litt vestlands-tur når jeg får lastet dem inn.

I mellomtiden kan jeg jo vise frem mitt bidrag til KOM#11. Oppgaven var å lage et kort med hovedinntrykk GULT.
Jeg rakk å levere, men fikk ikke med meg verken innledende avstemning eller finalen. Så stor var overraskelsen da jeg logget på i dag og så at jeg var kommet til finalen denne runden også :) Tusen takk til dere som stemte frem kortet mitt!

Her har jeg brukt ark fra Kaisercraft, brukt pussekloss samt svertet med Distress Ink - Mustard seed
Bilde fra Crafty Individuals
Stempeltrykk fra Kreativ Hobby
charms
småroser fra Ebay
småroser som hørte til Prima pearlswirls
Pebbles fra Prima
bånd fra Madame Scrap
Pyntenåler fått av Ruffa/Renée
sommerfugl fra Karen Marie-clip
tyll







Ingen kommentarer: