fredag 13. august 2010

Sponsor august - Sausan Design - DT CASAkreativ

Månedens sponser er Sausan Design og vi i DT inne på CASAkreativ har fått boltre oss i det flotte som ble sendt oss. Både ark og stempler. Arkene er designet av Sausan og derav navntet Sausan Designs.
Det er dobbelsidige ark med både kanonkuule og supersøte mønster - arkene har en utrolig deilig tykkelse og er lette å jobbe med.

Jeg fikk også et stempelsett med "gammeldagse" tv/radio-apparater - knallstilige!!
Du ser noen av dem på mitt kort nr.3.

Om dere deltar i CASAvisten eller CASAkortkonkurransen for august, kan dere vinne ark+stempelpakke fra nettopp Sausan Design! Så sleng dere med :)



Her har jeg i tillegg til arkene brukt akvarellmaling på bobleplast:






Her har jeg pyntet en tom Q-tips eske.
Og ja, jeg er veldig opptatt av gruppen Queen - fantastisk musikk og ikke minst, en utrolig stemme på Freddie Mercury. RIP.
Malt og lekt meg med Gesso og akvarellmaling.


















Til og med brukt logoen på arket :D



5 kommentarer:

*marion* sa...

elsker fargene eg da , så har du jammen meg laget mye kult oxo da , du er kreativ å produktiv å herlig vet du det =)
klem Marion

Anne sa...

Så mye flott!
Spesielt kort nr. 2 falt jeg for, kjempelekkert! :)

Renate sa...

Herrlighet så mye fargesprakende og friske kort du har laget Marianne. Det bare lyser opp her jo!
Digget det øverste kortet og det med sirklene og bobleplasten. Morsomme.

Ha en super helg og så håper jeg at du koser deg mer med varmen enn jeg gjør.

Klem

Synnøve sa...

Masse flotte prosjekter her, og de stemplene var dritkule:)
Tusen takk for søt kommentar inne hos meg, setter stor pris på besøket!
Klem

Vibeke sa...

Takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min:)

Sommerfuglene har jeg kjøpt på UNIK. Disse var i en pakke fra Kort og Godt - var faktisk mange i pakken. Alle var i sølv - så disse hadde jeg brukt hvit crackle paint på:)
Dem var i bronsje også. 59,- for pakken mener jeg at det var:)