onsdag 29. september 2010

Eksplosjonsboks {DT Poppygirls}



Her er min første (og sikkert ikke siste) eksplosjonsboks, laget for Poppydesign
Ble nemlig minnet på at jeg hadde blitt utfordret av Ullpurka/Renate for en tid tilbake. Jeg tror vel egentlig jeg hadde fortrengt det hele :D

Jeg har brukt bazzill som base og svertet alle kanter med Cats Eye - creamy Brown
Ellers har jeg bare brukt ark fra den nye jul/vinterark-serien til Vibeke Spigseth - for Panduro. Svertet alle kanter med samme som over.
Winter Wonderland serie:
Winter Night
Snowflakes
Winterjoy
Snowdot


Ellers er sidene dekorert med ulike stempler, både tekst og motiv
Hjerte og snøkrystaller fra QK
På lokket har jeg pompom rundt samt
hjerte fra Melissa Frances
blomst
stjernecharms
teksten er også fra et av arkene til Vibeke for Panduro

Malen har jeg funnet hos Scraphaugen





Legg merke til at jeg også har sydd på ark igjen. Mitt andre møte med symaskin og ark :D











3 kommentarer:

Anne sa...

For en lekkert boks, nydelig sart i fargene, veldig elegant. :)

Klem.

Anonym sa...

Jøss så flott! Så koselig med div pynt, motiv og bilder på sidene! Hærlige duse farger:)
Go klem
-Flink med sømmen og:))

Anita sa...

NYDELIG!! Denne kan jeg sitte å beundre lenge, lenge. Liker så godt de rolige og duse fine fargene du har brukt. Og så fint med maskinsøm!

Klem Anita