tirsdag 12. oktober 2010

Pirates of the Carribean ER et eventyr for meg

Forsøkte å levere inn et kort til KOM denne uken. Oppgaven var: scrap et eventyr. Jeg var innom flere av de tradisjonelle eventyrene men fant aldri "roen" og landet til slutt på Pirates of the Carribean. Det er og blir et EVENTYR for meg. Sånn er det når man ikke tenker helt A4. (hadde dette vært for et år siden hadde jeg sikkert kommet med Tingeling eller Askepott eller noe).

Vel, kortet mitt ble IKKE godkjent, så da kan jeg publisere det nå.

Et ganske så enkelt kort.
Kraftkartong
Sort bølgepapp
Bilder hentet fra nettet
klistremerke
Dymo
hamp
metall fra Tim Holtz og litt annet
filmstripe fra Tim Holtz
klistre"frimerke"
sort og hvit penn
svertet med Cats Eye charcoal
malt gjennom "mesh" oppe på høyre kant









7 kommentarer:

*marion* sa...

Såååååååå stilig da =)

Turid sa...

Rååååstilig kort Marianne! Jeg synes godt dette kunne vært godkjent når en ser hvor mange andre alternativ, oppslåtte staffelikort mm som blir godkjent. Skjønner at det er vanskelig å være moderator, men det er det jammen for oss som deltar også - i alle fall om alle skal tolke regler ulikt :)
Ha en fin tirsdagskveld!
Klem Turid :)

Linn sa...

Åhhh dette var råstilig!! Du er helt sinnsyk rå på å få denne røffe, rustik aktige stilen! Og detaljer på rad og rekke, digg digg digg! Skikkelig pirat og eventyr altså! Menneh ikke for å kverulere er ikke Disney sånn som viser eventyr filmer da. Slik som Askepott, Skjønnheten og Udyret, og Pirates of the Carribean også en rekke disney filmer. Har ikke lest oppgaveteksten men ble litt paff at dette ikke ble beregnet som eventyr. Men som blir nevnt her, vanskelig å vite og tolke oppgaver av og til altså :) Det var ihvertfall et sinnsyykt kult kort!!

Ps Johnny i seg selv kan vel defineres som eventyrlig, skulle ikke tro det gikk an at noe så herlig var levende <3

Renate sa...

Ja dette var et superkult kort og det er jammen ikke lett å moderere til tider, men trøsten er at jeg ikke er alene om å avvise bidrag.
Jeg hater å måtte gjøre det i hele tatt og blir litt lei meg når enkelte tror at jeg avviser i hytt og pine.
Men jeg er vedlig glad for at du er stolt av kortet ditt Marianne for det ER virkelig superkult!

Ann Kristin sa...

Kjempestilig kort!! Knalltøft!! Jack Sparrow er jo en eventyrlig pirat! :) Dette hadde iallefall fått min stemme :) meen sikkert ikke lett å være moderator nei....

Gro sa...

Dette var et knalltøft kort, så mange kule detaljer..

Takk for en hyggelig og morsom helg.

Klem Gro.

Anonym sa...

Drit-stilig kort Masse flotte detaljer!
Go klem