onsdag 29. desember 2010

Klar for skoleball - skissedilla #92



Litt scrapping blir det tid til i juleferien. Tok jo endel bilder av Karianne da hun skulle på skoleballet for et par uker siden og de måtte jeg jo scrappe. Det kommer nok enda en LO etterhvert med bilder derfra.

Men denne har jeg laget etter skisse #92 inne hos Skissedilla

Storkoste meg med denne flotte skissen som Lene har laget. Det er absolutt å anbefale å ta en tur innom Skissedilla og lese litt om gjestedesigneren Ann-Cicilie Flått, samt se litt av det flotte hun lager.

Her er i alle fall mitt bidrag:



Jeg har klippet ut fra 4 bilder (inkl. bilde av skoene), samt at jeg fant et par bilder av "Disney-slott" på nettet og printet/klippet ut disse. Lysestolpen er også fra et av disse bildene
Rosa glimmermist
Ulike blomster og brads
Klippet ut sommerfugler og svirlen fra et mønsterark fra SEI
Bånd
Foam bokstaver samt minibokstaver
Glitterlim på sommerfugler og blomster
Masse halvperler på spirene til slottene

Jeg har også brukt en del av en pyntenål fra Dyrberg Kern. Denne var gått i stykker og lå der til ingen nytte. Synes den passet flott inn på akkurat denne LOen.






8 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

SMETT HAKKI!!!!! For en stilig LO!
Så råkult med alle perlene på slottet og så tøft med bilde av skoene i underkant der.

FANTASTISK og GJENNOMFØRT! :D

Kristin Langnes sa...

Så herlig og detaljrik LO. Kjempestilig med bildene som er klippet ut.

Ellen sa...

Herlandussen så moro det må være med jenter! Jeg eslker selvfølgelig guttene mine, men jeg klør litt i fingrene etter å dille litt med en jente eller to når jeg ser bildene dine! Lekre detaljer med slottet og skoene! Klem til deg og takk for herlige kommentarer du gir!

Broggis sa...

Åååå, ei ekte prinsesse på vei til ballet!!!
Digger denne! Skulle virkelig ikke tro at katta hadde pressa denne litt ekstra! Lekre detaljer! Digger skoene og slottet! En utrolig morsom dokumentasjon!

Takk for inspirasjonen!!

Asil sa...

Fantastiske detaljer, elsker slottet med perlene på! Nydelig! :)

Kari sa...

Vet du Marianne, nå har jeg beundret og studert denne LO'en flere ganger og jeg ser stadig noe nytt. En utrolig gjennomført lekker LO, alle detaljer passer sammen og jeg skal garantert ha denne i bakhodet når jeg skal lage en ny rosa LO!

Ha en riktig så flott nyttårsfeiring med familien din og så ønsker jeg deg et godt og kreativt nytt år! Gleder meg til å følge med videre på hva du lager og så skal jeg bli flinkere til å skrive når ting roer seg hos oss.

Klem Kari

Anonym sa...

Knall-fin LO!! Skoleball med stor S:)) Rosa -perler og pynt -Lekkert!!
Ønsker deg en fin Nyttårskveld og et godt Nyttår!
Go klem i fra mæ

Unknown sa...

Åh, så nydelig, både LO'en og jenta! Rosa og fin*digger*

God nytt år til deg og dine Marianne, gleder meg til å følge deg videre i 2011. Takk for det gamle:) Veldig hyggelig å bli kjent med deg også:)

*kinekos*