lørdag 11. desember 2010

Magic - skissedilla 89

Ja, jeg er fortstt uten PC og har måttet låne min gamle for å få inn bidraget mitt til skissedilla denne uken. Så bildet er ikke helt topp kvalitet da jeg manglet litt redigeringsprogrammer her.

Men men....

Her er i alle fall bidraget mitt.
En LO med Sarah igjen, hvor hun flyr rundt i onepiecen sin og later som at hun er Michal Jackson - eller Willy Wonka, hun fikk ikke helt bestemt seg *fnis*



Veldig enkel LO
Her har jeg brukt endel glimmermist og maling
Og faktisk talt har jeg brukt maskeringstape og sort stemplepute :D
Stifter og swirls
Magic er klippet ut fra en merkelapp til en bukse
stempler fra en stempelplate som jeg ikke husker produsent på

4 kommentarer:

Paper Paradise sa...

Hi Marianne, love the layout and the effects of the paint. The photo's are brilliant! Oh to be so young and be able to lose ourselves in a make believe and magical world!!!!! Sue x

Lula sa...

Herlige bilder! Lever seg inn i rollen ser jeg;) Flott bruk av mist og maling sammen. Jeg får litt dramatisk inntrykk, noe som fremhever bildene også:)) Flott løsning.

Takk for at du deltar

Lula

Scrappegal sa...

Stiilig bruk av mist og maling! :) Og tøft at du har klippa ut et bilde oppe i høyre hjørnet! :D

Ana Cristina Caldatto sa...

UAUU MARAVILHOSO!