mandag 7. februar 2011

The devil wears Prada - scrappehusets utfordring Moulin rouge


Litt mer fra treffet.

Her har jeg laget en LO til utfordringen inne på scrappehuset. Der skulle man la seg inspirere av Moulin Rouge. Ikke vanskelig egentlig, er jo ganske så fasinerende og fargene er jo herlige. Ehhh...rødt ja, jeg som ikke likte rødt synes det er sååå kult. I alle fall etter at jeg fikk flasken min med colorwash! Takk søte Ruffa ♥



Bildet er fra Halloween for 1 1/2 år siden, Karianne og en venninne hadde kledd seg ut som djevler. Dog så de ikke mye farlige ut da :D
Har brukt Colorwash som sagt,
hvit bazzill
rester av mønsterark
en bit av et G45 ark - sydd med rød søm
maskinsøm rundt hele
små tags - også fått av Ruffa
sort fjær
rød pompom
Tim Holtz filmstripe
ulike bokstaver


11 kommentarer:

Torill sa...

Denne ble så flott!!!!
Et skikkelig hærlig bidrag til utfordringen vår!! KNALL!
Takk for at du ble med på denne;0)
klems

Linn sa...

HÅHÅ så tøfft og litt rått, digger digger digger! Er så stilig med kontrast som sort og rødt sammen. Herlig tittel, bilde, misting, lag på lag. Er det noe du fikser og er best på jenta mi så er det detaljer, gjennomførte lag. Er som en godterpose dette. HÅper en gang jeg kan få se dine LOer og kort IRL og tid til å studere leeenge. Ser bare kort jeg har fått fra deg, bildene gir deg ikke nok kred altså!

Toi9 sa...

Skikkelig stilig!!!

Klem

Heidi sa...

Wooooooooooooow...kanonkul!!!! Digger alle detaljene og oppsettet!! Ha en super uke.

unni's scrappeboble sa...

Ooooiiiii, denne var skikkelig KANONstilig da :D med stilig e detaljer som passet så godt til :D

Elisabeth Helland sa...

ohlalla!!!
overskriften, den digger jeg. Jeg digger oppsettet ditt her, og de små, betydningsfulle detaljene.... nei, all over, denne var knallkjekk å se på altså....
takk for at du lot deg inspirere

Grethebella sa...

DIGGER DEN!!!
Så kult når bildet og teksten treffer en innertier!!
Sitter å smiler, kjempe kul Lo.
Klemmer fra Grethe

linn kr/sykepleier sa...

Denne var KUL! Så utrolig stilig med det røde, det ble smashing. :D
Røft utseendet med flotte detaljer. Takk for et skikkelig tøft bidrag! :D

Vibeke sa...

Denne er så utrolig TØFF, Marianne!! Jeg digger den!!:)

Bente sa...

WOW, denne digger jeg:) Den er SÅ kul:) Masse lykke til i utfordringen.

Iselind sa...

Utrolig kul- digger den.
Takk for at du deltar.

Ha en fin dag.

Iselind