lørdag 18. juni 2011

Don't stop believing

Etter at jeg ble med på CASAkrativ har jeg blitt kjent med mange herlig jenter. Men det er en som er spesiell. Som er det varmeste og godeste mennesket på denne jord (tror jeg). Som er fantastisk som person, som mor, som kone (tror jeg :D).
Fantastisk kreativ og lager de vakreste ting.
Hun har ledet meg inn i retningen med mixed media. Hun har lært meg ting (som hun kanskje ikke vet selv), hun har gitt meg linker og forklart. En diger eske med ulike medium kom i posten til meg, som hun har plukket ut for at jeg skal teste.

Damen jeg snakker om er Linn Sjåfjell

Siden formen hennes ikke er helt på topp for tiden hadde jeg lyst til å sende henne en liten oppmuntring.
Don't stop believing er noe jeg alltid har levd etter og som jeg følte passet på akkurat Linn nå. For jeg VET at det er viktig - det å tro. Hva man tror på, nei det får være opp til en selv. Men bare det å ikke miste troen, det er så utrolig viktig.



Dette er et lite lerret - 10x15cm. Brukt maling, relieff pasta, colorwash, raindrops, blomst fra Prima og sort tusj.

3 kommentarer:

Tone K. sa...

Denne var utrolig flott Marianne ! :o)
Fargene er bare helt utrolig lekre. Raindrops og det mixed media du har brukt er bare helt råstilig ! :O)
Også synes jeg tanken bak var kjempekoselig :o)

Ønsker deg en rikti god helg !
klem

sandi sa...

Very nice! Eye-catching!

Scrappegal sa...

DØDSLEKKERT!!!!!!! Heldig Linn!!! Så herlig oppmuntring, i glade farger!!!!