onsdag 8. juni 2011

Livet kommer ikke - livet ER , Maleri





Jeg fikk bestilling på et maleri for en liten tid tilbake. Frie hender men hun likte godt hjertene jeg hadde på et av de tidligere. Størrelsen er 18x24cm.

Så da var det bare å sette i gang og male da.

Her har jeg brukt akrylmaling, relieffpasta, colorwash, sort penn, gesso.
Ikke helt lett å stemple på relieffpastaen og skal forsøke meg på teknikken Mettepip brukte, nemlig å stemple på et lag med serviett og bruke det med decoupagelim.








5 kommentarer:

Anne sa...

For et vakkert bilde, og veldig vise ord. Det er lett å tenke at nåtiden er bare noe man kommer igjennom slik at vi senere kan kose oss, men livet er jo hver dag, det. :)

Ellen sa...

Og så skjønne hjerter! Klem

livmme sa...

Kjempefint! Jeg er så innmari glad i blått, så dette er rett nedi min gate! Visdomsordene likte jeg godt og så pent med hjertene <3

mettepip sa...

Veldig flott Marianne! Herlige effekter, stilige hjerter og nyyydelig tekst til ettertanke!
klem fra
Mette

Scrappegal sa...

Dette er altså SÅÅÅÅÅ kult!!!!!!! Dgger det!!!!
Heldig mottaker!!!! Jeg digger også hjertene dine!!!!!