søndag 12. august 2012

Be you - maleri/painting

Lenge siden jeg har laget et bilde nå men i dag hadde jeg lyst til å lage noe helt annet enn AJ, tags eller LO. Så da tok jeg frem det lille lerretet jeg kjøpte for en tid tilbake. Litt spesiell størrelse og ikke minst, vanskelig å fotografere. (str. 10x60). Men fint å jobbe med da.  Har brukt Dylusions inks.

Been a while since I've made a painting now. But today I needed to make something different from what I've been doing lately. So I found a canvas bought a while ago. Kind of strange size, 10x60cm, but fun to make. (difficult to get a proper photo though)
















7 kommentarer:

Jadwiga sa...

Próbuję podejrzeć co to takiego? Pierwsza myśl, że jest to witrażowy wazon lub pomalowane grube szkło ;)

Marjolein sa...

Love it Marianne!!! Great way to use Dyan's gorgeous inks and stencils, and the colors are really beautiful!

Tone-Lill sa...

De blir alltid like flotte disse "artsy" kreativitetene dine, og denne er ingen untak. Herlige farger du har brukt, liker sørrelsen. Denne kan henges rett opp på veggen :)

Scrappegal sa...

Heilt fantastisk AWESOME!!!!!! Jeg kan ikke si annet!
Impressive, og masse gøy tekstur og kikke på!
Det ga meg utrolig inspirasjon til å lage noe selv også! Thanks!

Luce sa...

Lekker! Fantastiske farger!
Ha en fin dag :o)

Irene sa...

Kjempestilig lerretsbilde! Flotte farger og et annerledes format. Hadde vært kult å ha på veggen!

Maya sa...

Utrolig kult format! Rått bildet, flotte farger og detaljer. Me like!