fredag 7. september 2012

DT gjest Andrine & Marens Landhandleri



Jeg ble kjempestolt da jeg fikk hendvendelse om jeg ville være gjestedesigner hos Andrine & Marens Landhandleri! De har jo så utrolig masse kult i Landhandleriet sitt. Washi-tape, Dylusions, metall, Tim Holtz, blomster fra blandt annet Manor House, buttons ..listen er lang, så ta en titt om du ikke har vært der før. Mitt første bidrag der inne er en vintageinspirert LO. Bildet er meg selv, 1 skoledag en gang for "hundre" år siden. Oppdaget her om dagen at jeg faktisk har scrappet det bildet en gang før (teflonhukommelse ja :D )

Mesteparten jeg har brukt på denne LOen er fra Andrine & Marens Landhandleri.

I was really proud when Andrine & Marens Landhandleri asked if I wanted to be guest designer in september! Their shop is filled with goodies and so fun to work with!
This photo is myself on my first school-day, "hundreds of years ago" LOL
.
Most of the products used on this layout is from Andrine & Marens Landhandleri.










3 kommentarer:

Tone K. sa...

Så flott denne var ! :)
Herlig i bruntoner og mange flotte og spennende detaljer :)
Kjempestilig papir du har brukt også :)

God helg !
klem

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! Likte oppsettet på denne. :)
God helg!

Luce sa...

Så herlig bilde :o)
Nydelig lo med flotte papirer, stilig søm og nydelig pynting :o)
Ha en flott helg :o)