torsdag 18. oktober 2012

Halloween inspirert Art Journal - DT Poppydesign

En av favorittfilmene mine med min absolutte favorittskuespiller er Edward Saksehånd. Begynner å bli gammel den filmen men den er akkurat like god i dag som den gangen den kom ut i 1990.

Har lenge tenkt å lage en humoristisk art journal med nettopp Johnny Depp og da jeg fikk de tøffe arkene fra Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro "From a man's view - stars" ville jeg bruke disse sammen med litt utklipp funnet på nett.
Så her er han, i ferd med å klippe undertegnede (som jeg klippet ut og limte inn i stedenfor den heldige damen). Enjoy :D
Har også brukt stempelet "stars" fra 3rd Eye på denne.



SG102208

SG102195


SG102198

Ha en spooky Halloween!


1 kommentar:

Jeanette sa...

He-he :) Kul AJ-side. Johnny Depp er jo fantastisk i den rollen også. Bra med en hårklipp av han! Ha en flott og spooky Halloween. Klem Jeanette :)