mandag 18. februar 2013

Colour my world - art journal for Poppydesign

I dag vil jeg vise dere en art journal side laget for Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro 

Her har jeg kost meg med et av lerretsarkene i den nye Art Journal-permen. Jeg grunnet såvidt siden litt med gesso før jeg begynte å dekke med litt maling fra Art Anthology  og sprayer. 
Når det var tørt stemplet jeg med flere av tekststemplene fra den kule stempelplaten. 
Jeg digger den nye permen til Vibeke, det at det er ulike ark i den og at det er ringer og man kan kjøpe påfyllingspakker med ulike ark!

Today I want to show you an art journal, made for Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro
I've used one of the canvas-sheets which is included in the journal
Some gesso at first and then some paints by Art Anthology  and inks. Also used several of the stamps from her new collection.



   



 





2 kommentarer: