lørdag 8. juni 2013

Kurs med Dina Wakley - featuring Poppydesign and Art Anthology

Hei hei, Marianne her.
Håper dere har det bra og nyter sommeren, der sommeren har kommet. Her i Hamar har vi i alle fall fått smake på sommeren, deilig for både kropp og sjel!

I dag vil jeg vise en layout jeg har laget, med bilde fra kurset jeg var på med Dina Wakley. For en dame sier jeg bare!! Så koselig og kreativ, utrolig inspirerende! Anbefales på det sterkeste!

Her har jeg kost meg med ark fra Be Creative -serien fra Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro.
Har også brukt stempel fra den kule stempelplaten.
Bakgrunnen har jeg laget med Velvet og Colorations fra Art Anthology
Velvet Wineberry
Velvet Cotton Candy tynnet ut med vann
Colorations Guacamole og Sangria


The photo is Dina Wakley and me at a class I took with this fabolous inspiring lady some time ago.
I have had some fun with the background (as ususal).
Papers and stamp by Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro

Used Velvet and Colorations by Art Anthology
I used some leftovers Velvet ,from a sponge I just used, together with the stencil.
Velvet wineberry both with stencil, chipboard and the circles.
Also used some Velvet - Cotton Candy together with water and made some splatters. 
Colorations - Guacamole and Sangria 

IMG_0777

IMG_0780
IMG_0781



3 kommentarer:

Heather Jacob sa...

love love love , and what a fabulous pic of you both xoxo

Jonna sa...

Fantastisk lekker! Herlig bakgrunn, og kult med så mye lag-på-lag.

Unknown sa...

This Is awesome!! Love your background work, very nice :)