torsdag 3. oktober 2013

Paint the sky with art - DT Poppydesign

Her er jeg igjen og denne gangene med en art journal. Har vært så lenge siden jeg har laget noe i bøkene mine og jeg kjenner at jeg savner det. Blir alltid så glad når jeg dukker ned i de ulike journalene.

Her har jeg brukt ark fra permen til Vibeketape, samt fra stempelplaten som kom ut for en tid tilbake.  Begge deler for Panduro.

Synes det var en fin måte å bruke stemplene på, først et stempel, så egen tekst og så stempel - passet jo så bra!

Fargene kommer fra de lekre Colorations mistene fra Art Anthology, timeless og heart, samt litt sort akrylmaling

SG103615

SG103617

SG103619

Håper dere har hatt en fin dag og så ønsker jeg dere en riktig god kveld

klem

Signatur2013

3 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Jeg blir også glad når du dukker ned i AJ bøkene dine :)
Nydelig og sart denne, herlige farger og jeg digger teksten. Klem ;)

Heather Jacob sa...

love the colors and the idea of painting the sky, brilliant xoxo

sandi sa...

Beautiful!!!!!!!!!! LOVE the background.....looks fab!