mandag 8. desember 2014

Publisert i Mollie Makes Norge - art journal


For en tid tilbake fikk jeg en hyggelig henvendelse fra Ellen Roberg-Askim, skribent , scrapper, isbader og en utrolig hyggelig dame som jeg har vært så heldig å møte flere ganger de siste årene.
Senest på Tønsbergreffet, hvor hun også deltok på Tag-kurset mitt.

Hun lurte på om hun kunne få intervjue meg, til en artikkel i bladet Mollie Makes Norge.

 Ehhh....så kult og gøy da, såklart jeg ville det.

 Så hun tok turen fra Vestfold opp hit til Hamar, kun for å intervjue lille meg!

 Vi hadde det utrolig koselig, ommøblerte stua så den fungerte som et studio/scrapperom (for å få riktig lys) og jeg satt meg ned og lagde to art journal sider fra scratch og hun fotograferte steg for steg.

 Nå, 1 desember kom artikkelen ut og det var utrolig stas å se seg selv på trykk!

  


 En utrolig flott artikkel, skrevet av Ellen, med en blanding av mine og hennes ord.

 Om du har lyst til å lese mer, se hvordan sidene mine ble til, får du kjøpt Mollie Makes Norge stort sett i alle dagligvarebutikker, Narvesen og du kan også sende dem en sms til 2340 med Mollie 8

 Her er en av de to sidene jeg laget:

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Tøfft !!!!!
Gjett hvem som skal ha det nye Mollie Makes da???

Klem fra Kaia